Veckan som har varit

Hejsan!!!! Vi har ju haft psg;) och det gick väl ganska bra;) vi åkte ut i 16delsfinal på straffar=( men jag tyckte vårt lag är BÄST ändå;) i veckan har jag först vart på stan med ellen,fanny och alma=) det var skittt skojjj!!! sen for vi till ellen och studsade och åt bullar;) vi tog lite bilder som jag har på mobilen, men vi har inget internet på vår data... så jag får använda pappas data,,, så orkar inte ladda up några bilder på den här datan=( gör det när vi fått internet;) men det var iallafal skojj på stan.
Sen var jag med Alma och vi bakade som ni vet;)
sen har vi bott i claras husvagn på psg;) det var skojjj=) OCKSÅ/HIHI
och nu har vi kommit hem!!!!! så nu ska vi beställa hem kinamat=)
sen ska vi bara ta det lungt;) packa typ till imorgon för då far vi till Finland;) och kommer hem på onsdag;) och vet ni snart far vi till SPANIEN allså PALMA;) så det kommer inte bli något bloggande när vi är i finland.... har inget internet i stugan eller någon el... men här kommer en väldigt glad bild på Miley:

Ha det så bra<333
KRAM KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0