15 juni

tjaaaoooo.... Idag har det ju vart "Funky Summer"!! det var skojjj=) För jag var med i en dans=) som är jätte rolig och så håller vi på med en show dans=) som jag också ska vara med i=) Men jag kommer att skippa två stycken andra danser;) För jag är inte världens piggaste en=( Men sen ska vi typ också vissa up våran dans med "Dance chix" Telephone... (stavning) så den ska vi få öva på imorgon=) efter gick jag o Moa en sanbbis på stan för jag hade sett en bikini som jag ville ha=) och så og vi en snabb fika=) men det tog typ bara en halv timme så det var en snabbis;) sen for vi hem till mig och bakade chokladbollar=) MUMS...





längtar tills imorgon!!!! men en sak längtar jag INTE  till jag har utvekling samtal!!! (hur det nu stavas)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhehe, tack !

Jo, dusj ? :D

2010-06-15 @ 20:15:06
Postat av: Klara

Den första kommentaren är från mej :)

2010-06-15 @ 20:15:36
URL: http://klaralampinen.blogg.se/
Postat av: HelensMusikBlogg

SV:

Hellu ;)

Asså har väääärsta stressen och typ hitta låtar och sånt :)

Själv?

Har börjat att tänka på att starta en faaan blogg om Taylor Lautner. ;)

2010-06-15 @ 23:20:05
URL: http://ping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0