16 juni

Tjjaaaooo!!! Idag har det ju vart "Funky summer"  som vanligt=) Det var skojjj!!! Vi har gjort klart våran dans till "Telephone" och den var bra tyckte jag=) Vi gick ut till parken och åt lunch=) jag åt pasta med kyckling och lite grönsaker det var skitttt gott=) och så fick jag en  muffins som jag och moa har bakat... + att jag hade med mig en chokladboll=)
och som överaskning fick vi MJUK GLASS!!!! MUMS=) jag tog med tutti fruti strössel=)
det var första mjukglassen för i år" och första gången jag har känt mig riktigt så där äcklad... ni vet när man äter för mycket gott... här kommer lite bilder:
















KRAM


Kommentarer
Postat av: Hanna t-f

Jag fanns inte med på nån bild xO även fast du typ fotade mig x) kan jag vara med dig imorgon? (torsdagen den 17)<3

2010-06-16 @ 16:38:17
URL: http://cometochzoraija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0