bra... dåligt... bra

Hejsan!!!
Sorry jag har inte bloggat på jätte länge=( men som ni vet har jag ju vart inlagg på sjukhus från tisdan=(
På onsdan var det jätte jobbigt på kvällen så jag fick en slang genom näsan och fick inte äta elr drika då men typ på torsdan fick jag börja drika!!! vilken lycka=) och nu får jag äta igen!!!! men måste ta lite prover då och då...
Kanske bara kanske så kan vi få fara hem idag!!!! men vet inte en vill inte tro för myckey;) men jag vill så gärna fa hem från det här tråkiga stället!!!! bara skänna skänslan att vara hemma!!! också kanske vi ska fa och kolla på en system kamera!!!!!

men till dom dåliga nyheterna så kommer jag inte få sporta om högst 3 veckor....
och äta medecin som gör att man kan svälla up i facet och på magen=(

Men skriver mer sen.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Alma

Hoppas att du får åka hem idag!!!!!!!

Krya på dig<3 Kram alma

2010-06-07 @ 18:21:19
URL: http://almathurfjell.blogg.se/
Postat av: Vilma:)

Får du va me på funky summer:)!!!!Krya på dig<333/Vilma:)

2010-06-07 @ 19:46:10
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com
Postat av: susanne w

Elina! du är så söt å bra även om du är sjuk!

Hoppas du blir frisk fort! När jag skjutsade Ville till fotbollsträningen var dina tjejkompisar och tränade. Nästa gång är du med, det känner jag på mig

hör av mig i morgon om du orkar följa å se på "baltjejerna" Kram

2010-06-07 @ 22:07:18
Postat av: alma j

2010-06-11 @ 19:22:03
URL: http://almalovle.blogg.se/
Postat av: alma j

dikt:

du är en sol och inget annat snällast i världen och ingen annan är du än du du är dig själv det är bra och man hoppas du är glad varje dag du är miin vän och det är jag tacksam för jag älskar dig så och gillar dig så!! du är bara min och ingen annas vi två tillsamman du är så välkommen varje stund vad som än har hänt jag är där

KRAM O PUSS

2010-06-11 @ 19:25:26
URL: http://almalovle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0