funky summer

Tjaaooo!!! Idag har det ju vart "funky summer" Men jag får ju inte anstränga mig en så mycket så jag fick sitta på kanten och kolla på när dom andra dansade... Fast jag hade med mig min system kamera så jag fick vara fotograf=) Sen förskökte jag komma ihåg stegen lite för jag kanske kan vara med på uppvisningen... Det var skojj.
Sen gick jag och Moa en snabbis på stan... Vi gick på åhlens och tpg varsin chokladboll, med jucie tog jag=) Vi köpte också varsit nagellack... och lite små saker=)
När jag kom hem så hade mamma köpt två bikinis på Hm... Dom var jätte söta=)
Ikväll ska jag väl ta det lungt...

Och en chokladboll...


KRAM

Kommentarer
Postat av: Fanny<3

Hejhej Elina=) vad snygga bikinisar (eller heter den så?) du har fått!! tror jag har en sån till höger fast i blå!! riktigt nice;)



Ses imorn kram Fanny<3

2010-06-14 @ 19:52:08
URL: http://skotttans.blogspot.com
Postat av: Vilma:)

Riktigt snygga!!!!!

2010-06-17 @ 20:43:16
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0