Sjukhuset...

hej hej<3
nu ska jag typ slappa hela kvällen för jag måste vara inne en natt till på sjukhuset:(
men man ska vara possitiv för det blir ju bättre... Idag har jag tagit blodprov och lite andra saker;)
också kom esther och lill alma och hälsade på=) det behövde man här på sjukhuset;)
dom hade med sig en present som luktade gott=) TACK och sen hade esther med sig lite hälsningar från klassen!!! TACK igen<3
Senare kom farmor och Jan. nyss så åkte dom=(
nu ska vi bara vänta på nån till doktor som ska göra det sista idag=)
 (Lägger in bilder från sjukhuset när jag kommer hem)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Susanne W

Hej världens bästa Elina!

Va coolt att du har en egen blogg! Din mamma måste se ut som ett frågetecken!

Hoppas du ktyar på dig snabbt. Håller alla tummar jag har. Kram Susanne

2010-06-02 @ 19:09:32
Postat av: Alma

När får du åka hem från sjukhuset?

Vi ses snart <3

Kram Alma

2010-06-03 @ 14:28:20
URL: http://almathurfjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0