sOMMAR sOMMAR

hej hej!! idag har jag tagit det lungt... vaknade vi 10-11 så klistrade jag lite i "Ellens scrapbok" och åt lunch... grill korv med bröd... kov IGEN... Men det var gott=) sen såg jag match vi vann med 3-2!!!! sen fo vi till ett par och fika.. kom hem vilade i en halv timme.. sen åt vi kött och potatis IGEN... men det var super gott=) gillar KÖTT... sen for jag och mamma till ett par och kom nyss hem... så nu ska jag göra klar i "Ellens bok" och se lite på tv.. vad har ni gjort??? Vad ska jag ladda up för bilder???
här kommer några blandade bilder från sommarlovet:




















vi ses<3
KRAM




Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA (allysandra.blogg.se) SALOMONSSON

vart är ni och dansar? :)

söt blogg förresten.

kram!

2010-06-23 @ 13:14:30
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0