Blommiga Bilder"

Hejsan!!!! Idag har jag SLAPPAT... jag har tagit det lungt... typ... läst ur min bok "Tillsammans" tredje boken och har snart läst ut den... sen så lagade jag plättar;) gjorde smeten lät den typ "vila" cirka en timme... sen stekete jag dom till lunch;) MUMS så det var dagens lunch... sen vilade jag lite också kom smila förbi med bullar på morgonen=) sen så har jag tagit blommiga bilder med min systemis=) Nu ska jag våffla håret och lite annat... Vad har ni gjort idag?? här kommer några blommiga bilder:
















nu orkar jag inte ladda up några fler!!;)
ha det så bra<3
KRAM


Kommentarer
Postat av: Fanny<3

åå, vad fina bilder och blommer ;) Kram

2010-06-24 @ 13:52:30
URL: http://skotttans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0