"Roliga veckan" Del Två

hej hej!!! Nu har vi haft fotbolls träning för ett tag sen=) Imorgon ska jag gå på stan med fanny och Ellen;) sen ska jag se när tjejerna spelar match!!!! och sen vet jag inte nå mer... Nu ska ni få se lite mer bilder från den "Roliga Veckan" men laddar inte up nå många bilder från bröllopet även fast jag sprang runt som en liten fotograf där emellan alla hotellrum och i kyrkan;) men det var skittt  SKOJJJ!!!=) för jag vet inte om jag ska det;) så det kommer lite andra foton också;) DEL TVÅ av den "roliga veckan":


blombuketten!!!!!
   

   
kladdkaka:



här kommer lite mer från Ellen:
  

  
skåålll....

här är jag... syns inte så mycket mot spegeln...
lite svart mot spegeln...
ha det så bra<3
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0