rolig vecka=) (del ett)

Tjaaaoooo!!!!! har inte skrivit på ett tag=( SORRY  har haft fult up!!! men det har varit jätte skojj i veckan!!! först på onsda kväll var vi hos ellen, och hade skojj med kompisarna!!!!=) sen har jag vart med alma och moa;) vi har gått på stan=) ätit mjuk glass=) sen har vi bott på hotell i stan för mamma o pappa var bjudna på ett bröllop;) så det var lite specielt;) så vi åt en god midda på hotellet;) PIZZA!!!!!  sen på midsommar så såg vi bröllopet i kyrkan=) sen for jag och ville till mormor o morfar där vi bakade världens godaste kladdkaka!!!!!=) sen åt vi... och vilade jag läste min bok "det mina vänner inte vet" (fast jag har läst ut den nu) och så spelade vi monopol!!! typ hela kvällen;) sen har vi gjort annat men orkar inte skriva det... men här kommer några bilder från den jätte roliga veckan;) : ( vi delar up det i två delar så här kommer några bilder från "den roliga veckan" så ska ni få se mer bilder senare)

kompisar:





mjukglass:

PIZZA:

här kommer lite spegelbilder:




ha det så bra<3
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0