Dagen nytt!

Hej Hej!!! Nu har jag suttit två gånger och var nästan klar med inlägget och så kommer det up " internet explore fungerar inte" .... skitttt jobbbbigt!!.. Men nu funkar det;) Idag har jag vart på skolan och efter var jag med Amanda och Fanny<3 skojj skojjj vi typ bakade kladdkaka med actimel (stavning) smak... Mums "verkligen"!
Nu ska jag bara mysa och se idol tror jag fast jag tycker det är lite tråkigt nu... vi kom också på ett förslag på ny dans;)  Blev väldigt bra!!<333

Så här blev den!! verkligen inte!!!
 
Amanda och Fanny som jag var med idag=)


Ha en så trevlig kväll!! hehe Och gå gärna in och läs dom som tävlade i "sötnosenbloggar;)
Vilma
Fanny
Esthers
Almas
KRAM

Kommentarer
Postat av: Vilma<3

Hej!Gå gärna och titta in till min veckans blogg tävling.Vi behöver minst 2 till.Kram<3

2010-11-25 @ 07:02:35
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0