Rolig kväll

Hej Hej!!!! Igår kväll var jätte skojjj, förutom att det var världens fjortisar framför oss... Så när vi sa att vi skulle ha platser sa dom att man inte fick paxa till någon sen så gjorde hon det själv!... Så bedanns vi väntade till det skulle börja så satt dom och kamade sitt hår minst 100 gånger och to ego bilder 100 gånger.
Men vi satt ändå rätt så bra;) bredvid Bagge, så vi såg bra, Sen fotade vi lite och träffade alice!!<3

Har inget internet på datan där vi brukar ladda över bilder... så ni får se sen;)
Dom som jag var med var Esther och Vilma<333 När esther vaknar ska jag nog till henne;)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Vilma<3

Vill göra om kvällen och prata med Elin och säga att hon är så (pip)bra!!!Jag blev ju lite besviken att hon åkte men sånt är livet jag tyckte i alla fall att det var hur roligt som helst!!!Tack för att jag fick stanna med er!!Hade kul=)Kram<3

2010-11-13 @ 11:46:04
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com
Postat av: Esther<33

Elin var såååå bra..det sög att hon åkte..andreas kunde ha åkt istället ju!:P

kram:)

2010-11-17 @ 13:18:42
URL: http://estizfestiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0