Mycket....

tjabbatjenahallo

Igår så var jag på Zumba på morgonen;) Man tränar fast man dansar = skojj;) Sen skyndade jag mig hem tog en smothii (stavning) och for in till stan. Jag var på stan med Fanny,Ronja,Amanda också möte vi Moa på Max;) Där vi åt., också hänge Moa med;) Sen gick vi på blågåsen och tog en milkshake;) Elr jag och Ronja;) Jag köpte iallafal ett par svarta tights på lindex.Ajja det var iallafal jätte mysigt och jätte roligt. Senare på kvällen såg vi Melodifestivalen inte på tv utan LIVE;) Var skojj. Nu ska jag äta sen ska jag och Mamma ut och åka lite längdskidor och sen ska jag vara med Fanny och Ronja och senare ska vi på bio med Moa;) så ha det så bra!


(blev bara någon bild)
KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0