Slow and Fast

Hej Hej!
Ja, idag så har det varit väldigt segt att sluta skolan 10 över två en FREDAG!! fast igentligen skulle vi typ sluta 25 över men tror vi slutade några minuter innan ( för att alla hade typ inget att göra i foto gruppen;) ) Så har kommit hem och gjort eng läxan;) fast ska rätta den senare.. Känner mig väldigt stolt över att jag är klar.   Sen har jag och mormor bakat MUFFINS., som blev JÄTTE goda. Och vad ska man göra nu?? det är typ första fredagen på länge som jag inte har typ fult up ( ingen filmkväll elr sånt) förra Fredagen åkte vi typ till sjukhuset tvärs och vart.. och nu är jag hemma!! men ganska skönt!! så ha det så bra<3






Tre olika slags bilder på min MUFFINS<3
KRAM





Kommentarer
Postat av: Vilmiz!<3

Fina<3

2011-01-28 @ 17:53:33
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0