Gottelöfte

I'm back!
 Nu eller igårkom jag hem från Stockholm. Vi bodde på ett jätte mysigt hotell. Nobis hette det.
 Första dagen så började vi med lunch på Stures. Och när jag kolla mig omkring så ser jag att Fanny sitter med sin familj och äter. Som tur var satt Fanny med ryggen mot,
 Så jag och mammma tog chansen och smög fram och kittlade henne... Hehe roligt att möta folk, när man ändå har farit bort!
 Dagen efter så fortsatte vi våran shopping och på kvällen så såg vi melodifestivalen, det fanns en som var glad över att Saade vann och det var mormor!
Har sett ett jätte roligt recept på muffins nu., och tänkte baka dom till helgen+ jag och mamma har gottelöfte

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0